Ey tatlım
Gülüşün duygularıma umut ama
Kalbime hançer gibi değiyor
Yokluğuna dayanamayınca
gözlerimi kapatıp
Yanımdaymış gibi üzülme demeni
İster istemez bekliyorum
Sana tapmaz mıyım
Bir tatlılık sunduğunda
sessiz kalmış kalbim
Zincirlerini kırıp
İçimi titretiyor
O geçirdiğim saatler
Hatıralar rahatlama nedenim
Her şeye rağmen
beni sarmaşıklar gibi sarmışken acılarım
iç çekmelerim
İnan bitmiyor
Sana yalvarmaktaysam
ezelden ebede
Yaşama sebebimsin
seni sonsuz seviyorum

Yorumlar
Yorum Gönder